Hagyd el a villát, most! Indul a Big Brother-ValóVilág hibridreality

bbvvlogo.png

Emberek, ha van valami, amit soha egész életemben nem láttam jönni, akkor az ez, ugyanis ősszel elindul az RTLII-n a ValóVilág nyolcadik évada, melynek formátumát hivatalosan is a Big Brother adja majd. Leírtam már ezerszer, de leírom ezeregyedjére is, hogy hatalmas Big Brother-rajongó vagyok (12 éve követem a műsor több külföldi változatát), így amikor azt írom, hogy a hír láttán a padlót átszakítva estem le a székről az alsó szomszéd dohányzóasztalára, akkor az egy kibaszottul enyhe kifejezés. Az RTL ugyanis elhalászta a show-t a TV2-től és megvette a jogokat az Endemoltól (ennek hogyvoltjáról Sixx írt bővebben a fenti link mögött), így a Big Brother VV-hibridreality-ként születik majd újjá.

Fogalmam sincs róla, hogy mire számítsak, hiszen efféle valóságshow-ötvözésről - ami ráadásul még csak nem is koppintás és más műsorból származó elemek (akár engedélyezett, akár nem) lenyúlása, hanem kőkeményen hivatalos és jogtiszta - még nem hallottam. Főleg azért sem tudom, hogy mit várjak az új műsortól, mert a ValóVilág legutóbbi két évada vegytiszta trash volt, a Big Brother viszont a legtöbb országban meglehetősen minőségi és klasszikus beköltözős reality-nek számít, főleg azokhoz az igazi műfajkedvelőket is facepalmba taszító valóságshow-khoz képest, amikre a kertévék az utóbbi évtizedben próbálták felnyalni a magyar nézőket.

De tényleg, mire számítsunk? Valéria, a nézők döntöttek, hagyd el a villát, most?! Kálmán, a Titokszobában csak Én kérdezhetek?! Nincs több villamanó meg villanővér (vagy tőle már megszabadultak 2004-ben?), hanem maga a Nagy Testvér figyelmezteti majd a lakókat ikonikusan mogorva hangján, hogy indulhatnak jelölni?! De lesz egyáltalán klasszikus jelölés vagy a mostanság felkapott Powertrip-formátumot használják majd?! Sorra érnek a flashbackek.

Az biztos, hogy a Big Brother 2-n kívül ekkora kíváncsisággal még sohasem vártam magyar reality-t, így mostantól minden, a műsorral kapcsolatos hírre és híresztelésre reagálok majd itt a blogon, plusz készülök egy videóval is, mert erről egyszerűen beszélnünk kell.

És akkor: ValóVilág - Powered by Big Brother - Ősszel az RTLII műsorán.

godisreal.gif