A The Walking Dead hatodik évadzárója gifekben

Én Negan tízperces szétverős szerencsétlenkedésének hetedik percében:

tumblr_mjiyyvxuzb1ql5yr7o1_400.gif

Én, amikor megjelentek a Nagy Kedves Segítők, a titokzatos harmadik fél, akik majd jól kihúzzák Rickéket a szarból (s ezzel az írók azt a legnagyobb apokaliptikus sztorisablont húzzák elő, amivel a Falling Skies-t is szétbaszták):

tumblr_ncgz9xxj9q1ql5yr7o1_500.gif

Én, amikor Abraham gyerekvállalással bájolgott Sashának, miközben a terhes Maggie a furgon hátuljában szenvedett:

taps.gif

Én, amikor Lauren Cohan nyilatkozatára gondolok, miszerint annyira betegnek tartotta az évadzárót, hogy majdnem otthagyta a sorozatot, én meg ezért vártam rá annyira:

Igazából a The Walking Dead a második évad után sosem talált újra magára, de a hatodik évadának második fele kifejezetten szar volt.